Esileht
Näiteks - Vectra 1.8 1997

    
Tehnilised andmed

Autoomanike hinnangud

Hinded Vali teine auto 
  
BMW 5-series 5-series(E39) (2000 - 2003) 520d Touring (100kW 5M) 2001
Auto profiil
Vaata tehnilisi karakteristikuid
Lisa võrdlusse

Lisa hinnang

Premium

/et/pages/category/#premium

Sport

/et/pages/category/#sport

Praktilisus

/et/pages/category/#practical

7.2


Auto keskmine hinne
Hinnang meeldib Mõttetu hinnang

Sellel hinnangul on 
5 POOLTHÄÄLT ja
1 VASTUHÄÄLT
Foto AutoPass'i baasist Autor: Arnis Tarassu, Avaldatud: 02.04.2013
Sellel hinnangul ei ole veel ühtegi kommentaari!
Lisa oma kommentaar hinnangule!
Seda hinnangut vaadati 5007 kord(a)

Eelised

  • Säästlik
  • Piisavalt võimekas mootor et kaupa vedada.
  • Võimalik panna pagasiruumi väga rasket kaupa, ilma et vedrud läbi vajuvad (nivooamordid)
  • Eliitklassi auto
  • Väga lai lisavarustuse valik
  • Odav üleval pidada
  • Varuosasid ja lisavarustust võimalik leida
  • Kerge teostada diagnostikat
  • Webasto standardvarustuses

Puudused

  • Lahtine diferentsiaal ja DSC (ESP) pole standardvarustuses
  • Kütusekulu on ainult natukene väiksem kui 530D/525D
  • Vibratsioon kiirendamisel väga madalatel pööretel (alla 1000).

Hinnang

BMW mootorid ei lagune, kui nende eest on mõistlikult hoolitsetud. Lisaks õlivahetusele on vaja vahetada ka muid vedelikke. 20a teenivad mootorid kap-remontideta. Bensiinimootorid saavad puuduliku hooldusega kauem hakkama, kuid siiski lõpuks lähevad.
BMW kere pole roostekindel, eriti kui autot on vähe hooldatud. Perioodiline kaitsevahatamine võimaldab roostet ära hoida Eesti tingimustes isegi 10-12 aastat. Ilma hooldamise ja pesemiseta, hakkab auto roostetama juba 3-4 aastat Eestis olles.
Parima kütusekuluga E39 on sedaankerega 520D. Kohe järgi on 525D ja siis 530D. Peale seda tuleb 525TDS. Siis algavad alles bensiinimootorid. Universaalkere lisab kütusekulule 0.2-0.3L/100km. Automaatkast lisab E39 puhul 1-2L/100km.
Veermik on Eesti tingimustes mõistlik sellise auto kohta. Kui ostetud jupid on kvaliteetsed (Lemförder, originaaltootja), siis asi ka kestab, isegi 4-5 aastat. Odav Hiina kaup kestab 9-18 kuud.

Maanteesõitjatel peaks kindlasti olema püsikiiruse hoidja. Väga soovitatav on omada ka kliimaseadet, nahkistmete puhul istmesoojendusi ja õhtusõitjatel xenontulesid (originaal 4300K).

Järeldus

2-liitrine manuaalkastiga diisel on valik number üks neile, kes tahavad kulutada MINIMAALSELT kütust ohverdades sellega mugavust. 3-liitrine manuaalkastiga diisel on valik number üks neile, kes tahavad parimat sõidumõnu ja haagisevõimekust, ohverdades minimaalselt kütusekulu (~1L). 525D on praktiliselt sama mis 530D, kuid veidi väiksema võimsusega ja vaevumärgatavalt väiksema kütusekuluga (~0,5L). Vana hea 525TDS on parim valik nendele, kes tahavad osta odavaima auto ja ei karda, et kord kuus vaja putitada veidi mõnd tihendit või toru. Kütusekulu on törts suurem kui 530D’l (~0,5L), kuid minek on nõrgem kui 525D’l.
Parameeter Hinnangu autori hinne[1] Keskmine hinne põlvkondade kaupa[2] Kõikide autode keskmine hinne[3]
Salong: 7.8 7.8 6.8
1
2
3
Silmapaistvus: 5.6 5.6 5.1
1
2
3
Ülalpidamiskulud: 7.1 7.1 6.3
1
2
3
Töökindlus ja vastupidavus: 6.2 6.2 6.7
1
2
3
Ilmastikukindlus: 9.2 9.2 7.5
1
2
3
Maastikuomadused: 6.3 6.3 4.8
1
2
3
Dünaamika (ja elastsus): 6.3 6.3 6.0
1
2
3
Juhitavus: 6.1 6.1 6.2
1
2
3
Pagasiruum: 9.0 9.0 7.1
1
2
3
Kliimaseade: 9.2 9.2 6.4
1
2
3
Müratase: 7.5 7.5 6.1
1
2
3
Vandaali- ja vargusekindlus: 5.9 5.9 7.0
1
2
3
 
Lisa oma kommentaar

Logi sisse
*Teie nimi

*Kommentaar

0
külastajat hetkel.

Kuulume smartAD reklaamvõrgustikku

2008 - 2024 © AutoPass.ee       info@autopass.ee