|
|
|
TÜVi töökindluse reiting 2011
|
|
|
|
N |
Vanus, aastat |
Rikkeprotsent |
Keskmine protsent |
|
|
39. |
2-3 |
4.4% |
5.8% |
|
59. |
4-5 |
9.9% |
10.7% |
|
23. |
6-7 |
12.8% |
16.7% |
|
|
|
|
|
Kopeeri allolev html kood ning lisa see oma kodulehele
või
|
|
Tootmise algus: |
01.1997 |
Tootmise lõpp: |
05.1998 |
|
Kilomeetri hind |
0.11 € |
1.72 EEK |
|
Kõige odavam: |
0.04 € |
0.63 EEK |
Keskmine: |
0.09 € |
1.41 EEK |
Kõige kallim: |
0.23 € |
3.60 EEK |
* Hinnaarvestusega 1.389 eurot liiter (21.73 EEK) |
|
|
|
Hobujõude
tonni kohta |
64 |
47 kW/t |
|
Kõige dünaamilisem: |
1227 h.j./t |
902 kW/t |
Keskmine: |
178 h.j./t |
131 kW/t |
Kõige nigelam: |
14 h.j./t |
11 kW/t |
|
|
|
Hobujõude liitri kohta |
44 |
32 kW/l |
|
Kõige tõhusam: |
185 h.j./l |
136 kW/l |
Keskmine: |
63 h.j./l |
46 kW/l |
Kõige nõrgem: |
25 h.j./l |
18 kW/l |
|
|
|
|
Mootori tüüp: |
|
Tehasekood: |
|
Mootori maht, kuup cm: |
1998 |
Klappe silindri kohta: |
2 |
Võimsus, kW: |
64 kW |
Max.võimsus, hj/p/min: |
87 / 4000 |
Pöördemoment, Nm/p/min: |
216 / 2000 |
Ülelaadimine: |
On |
Kütus: |
Diisel |
Kütuse mark: |
|
Maksimaalne kiirus, km/h: |
150 |
Kiirendus 0-100 km/h, s:: |
19.8 |
Kütusekulu linnas, l/100 km: |
9.4 |
Kütusekulu maanteel, l/100 km: |
6.9 |
Kütusekulu segatsüklis kokku, l/100 km: |
7.8 |
Gaasijaotuse süsteem: |
OHC (ühe nukkvõlliga silindrite peas) |
Toitesüsteem: |
Kaudne sissepritse |
Silindri läbimõõt: |
86 x 86 |
CO2 emissioon: |
|
Käigukasti tüüp: |
|
Käikude arv: |
|
|
|
Kere tüüp: |
Maastur |
Kere tehasekood: |
|
Uste arv: |
5 |
Pikkus, mm: |
4120 |
Laius, mm: |
1700 |
Kõrgus, mm: |
1700 |
Tühimass, kg: |
1360 |
Täismass, kg: |
1805 |
Teljevahe, mm: |
2480 |
Pagasiruumi maht, l: |
|
Kliirens, mm: |
|
Garantii läbiva rooste vastu, aastat: |
6 |
Vedav sild: |
Nelivedu |
Esivedrustus: |
|
Tagavedrustus: |
|
Esipidurid: |
Ketaspidurid |
Tagapidurid: |
Trummelpidurid |
Tagasipöörde diameeter, m: |
11 |
Rehvide mõõtmed: |
215/65R16 |
Kütusepaagi maht, l: |
70 |
|
Selle auto kohta pole veel ühtegi hinnangut, lisage oma hinnang!
|