|
|
|
TÜVi töökindluse reiting 2011
|
|
|
|
N |
Vanus, aastat |
Rikkeprotsent |
Keskmine protsent |
|
|
62. |
6-7 |
18.6% |
16.7% |
|
54. |
8-9 |
23.8% |
21.4% |
|
45. |
10-11 |
28.1% |
25.3% |
|
|
|
|
|
Kopeeri allolev html kood ning lisa see oma kodulehele
või
|
|
Tootmise algus: |
05.1996 |
Tootmise lõpp: |
01.1998 |
|
Kilomeetri hind |
0.11 € |
1.72 EEK |
|
Kõige odavam: |
0.05 € |
0.78 EEK |
Keskmine: |
0.12 € |
1.88 EEK |
Kõige kallim: |
0.30 € |
4.69 EEK |
* Hinnaarvestusega 1.374 eurot liiter (21.5 EEK) |
|
|
|
Hobujõude
tonni kohta |
100 |
74 kW/t |
|
Kõige dünaamilisem: |
1227 h.j./t |
902 kW/t |
Keskmine: |
178 h.j./t |
131 kW/t |
Kõige nigelam: |
14 h.j./t |
11 kW/t |
|
|
|
Hobujõude liitri kohta |
56 |
41 kW/l |
|
Kõige tõhusam: |
185 h.j./l |
136 kW/l |
Keskmine: |
63 h.j./l |
46 kW/l |
Kõige nõrgem: |
25 h.j./l |
18 kW/l |
|
|
|
|
Mootori tüüp: |
L4 |
Tehasekood: |
|
Mootori maht, kuup cm: |
1587 |
Klappe silindri kohta: |
2 |
Võimsus, kW: |
66 kW |
Max.võimsus, hj/p/min: |
90 / 5600 |
Pöördemoment, Nm/p/min: |
135 / 3000 |
Ülelaadimine: |
Puudub |
Kütus: |
Bensiin |
Kütuse mark: |
|
Maksimaalne kiirus, km/h: |
185 |
Kiirendus 0-100 km/h, s:: |
11.6 |
Kütusekulu linnas, l/100 km: |
10.5 |
Kütusekulu maanteel, l/100 km: |
6.1 |
Kütusekulu segatsüklis kokku, l/100 km: |
7.7 |
Gaasijaotuse süsteem: |
OHC (ühe nukkvõlliga silindrite peas) |
Toitesüsteem: |
Sissepritse |
Silindri läbimõõt: |
78.5 x 82 |
CO2 emissioon: |
|
Käigukasti tüüp: |
|
Käikude arv: |
|
|
|
Kere tüüp: |
Luukpära |
Kere tehasekood: |
|
Uste arv: |
3 |
Pikkus, mm: |
3720 |
Laius, mm: |
1620 |
Kõrgus, mm: |
1390 |
Tühimass, kg: |
895 |
Täismass, kg: |
700 |
Teljevahe, mm: |
2380 |
Pagasiruumi maht, l: |
|
Kliirens, mm: |
|
Garantii läbiva rooste vastu, aastat: |
6 |
Vedav sild: |
Esivedu |
Esivedrustus: |
|
Tagavedrustus: |
|
Esipidurid: |
Ketaspidurid |
Tagapidurid: |
Ketaspidurid |
Tagasipöörde diameeter, m: |
10.5 |
Rehvide mõõtmed: |
185/55HR14 |
Kütusepaagi maht, l: |
45 |
|
Selle auto kohta pole veel ühtegi hinnangut, lisage oma hinnang!
|