- Soodne hind oma varustustaseme juures võrreldes sama klassi konkurentidega. Kütusesäästlik, ruumikas, vaikne.
|
|
|
August 2011. Kuna olen sõidukit kasutanud vaid kaks nädalat ja kokku natuke üle 800 km, siis ei saa minu arvamust puhta kullana võtta. Seega soovitan eelkõige lugeda nende kasutajate arvamusi, kellel pikemaajalised kogemused.
Autoostu plaanides olid kõige olulisemateks minupoolseteks tingimusteks uue auto puhul hind, kvaliteet, kütusesäästlikkus, väiksed ülevalpidamiskulud. Lisaks veel praktilisus, mistõttu sai valitud universaalkerega sõiduk. Usun, et need tingimused said antud valiku puhul ka täidetud.
03.10.2011. Nüüdseks on läbisõit juba u. 3600 km. Vigasid või praaki ei ole veel avastanud — kõik toimib. viimase 1000 km keskmiseks küttekuluks on infoekraani järgi 6,1 l/100 km.
18.06.2012. Läbisõit 15000km. Esimene hooldus tehtud. Küttekulu üldine keskmine jääb olenevalt sõidustiilist 5,7 ja 6,2 vahele enamasti. Üle 50km maanteesõitudel langeb tavaliselt alla 5,5 l/100km. Hoolduses vigu ei tuvastatud, kuid nimetasin seal ise ühe võimaliku probleemi, mispeale leppisime kokku turbo seibi garantii korras vahetamise aja. Pidi olema 1,2 TSI mootorite tüüpviga. Vahetamise vajadusest andis minu auto märku sellega, et peale mootori käivitamist kostus korraks (u 1 sek jooksul) iseäralikku kärisemist mootoriruumist (auto salongist on seda kuulda). 139.- EUR läks hooldus maksma. Lisasin veel tulekustuti kontrolli ja liitri jagu mootoriõli igaks juhuks ning kokku tegi 157.- EUR. |
Oma kogemuse põhjal julgen soovitada. |
|
Parameeter |
Hinnangu autori hinne[1] |
Keskmine hinne põlvkondade kaupa[2] |
Kõikide autode keskmine hinne[3] |
|
|
Salong: |
7.4 |
7.5 |
6.8 |
Kitsavõitu |
Küll me mahume |
Avar |
Sirutame jalad välja! |
Salong |
|
|
|
|
|
Silmapaistvus: |
7.4 |
5.4 |
5.1 |
Rahulik välimus, ei torka silma |
Ilus auto |
Jalakäiad piidlevad |
Tähelepanust pole pääsu |
Silmapaistvus |
|
|
|
|
|
Ülalpidamiskulud: |
7.4 |
7.0 |
6.3 |
Kergem on tappa kui toita |
Kallis teenindus, varuosad ja kindlustus |
Mõõdukad kulud |
Odavam on ainult jalgratas |
Ülalpidamiskulud |
|
|
|
|
|
Töökindlus ja vastupidavus: |
7.4 |
6.3 |
6.7 |
Laguneb kiiresti |
Enam-vähem püsib koos |
Üllatavalt vastupidav |
Nagu kalju! |
Töökindlus ja vastupidavus |
|
|
|
|
|
Ilmastikukindlus: |
7.4 |
7.8 |
7.5 |
Kardab külma ja niiskust |
Ei kannata käredat pakast |
Erilisi probleeme pole olnud |
Läheb käima kasvõi põhjapoolusel! |
Ilmastikukindlus |
|
|
|
|
|
Maastikuomadused: |
7.3 |
5.2 |
4.8 |
Milleks, kui teed on olemas |
Lumehanged ja äärekivid ei ole takistuseks |
Ise kinni ei jää ja teised tõmban välja |
Milleks teed, sobib ka raba |
Maastikuomadused |
|
|
|
|
|
Dünaamika (ja elastsus): |
7.4 |
6.5 |
6.0 |
Tasa sõuad, kaugele jõuad |
Möödasõit pole probleem |
Lähen mööda sama käiguga |
Nagu rakett |
Dünaamika (ja elastsus) |
|
|
|
|
|
Juhitavus: |
7.4 |
6.9 |
6.2 |
Suurel kiirusel muutub ohtlikuks |
Kuhu näitad, sinna ka läheb |
Püsib teel nagu liimitud nagu rööbastel |
Sobib kasvõi võidusõidurajale |
Juhitavus |
|
|
|
|
|
Pagasiruum: |
8.9 |
9.7 |
7.1 |
Miinimaalselt pagasit |
Sobib poodides käimiseks |
Kogu mu varandus on kaasas |
Kogu perega julgelt puhkusele |
Pagasiruum |
|
|
|
|
|
Kliimaseade: |
7.3 |
6.2 |
6.4 |
Suvel palav, talvel külm |
Kütab hästi |
Mugav iga ilmaga |
Sobiv temperatuur igale reisijale |
Kliimaseade |
|
|
|
|
|
Müratase: |
8.7 |
7.3 |
6.1 |
Mürarikas |
Kuuled rohkem kui vaja |
Kuuled seda, mida vaja |
Vaikus |
Müratase |
|
|
|
|
|
Vandaali- ja vargusekindlus: |
7.4 |
7.0 |
7.0 |
Pätid lendavad kui kärbsed peale |
Järelvalveta jätta ei saa |
Varastele huvi ei paku |
Kas selline probleem on üldse olemas? |
Vandaali- ja vargusekindlus |
|
|
|
|
|
|
Kommentaarid |
|
Marat
|
08.08.2011 10:57
Vasta
Tere, kas oskate midagi öelda 1.2 mootori kohta, väga huvitav mootor.
|
|
|
Marat
|
08.08.2011 13:22
Vasta
Kas on olemas vibratsioon tühikäigul? Ma kuulsin et on.
|
|
|
Leena
|
08.08.2011 14:00
Vasta
Tere! Mul on plaanis osta sama mudeli ja margi auto, kuid kahetsen valikus. Üks tuttav, kellel on sama auto, räägib autol on jäik vedrustus ja täitsa uus mootori tüüp. Kas Te saate midagi soovitada? Kas tasub osta 1.2 mootoriga? Kas Teil veel pilte on?
|
|
|
Dimka
|
09.08.2011 20:32
Vasta
Esimesed paar nädalad ta võib olla takistab, aga hiljem mitte. Ise olen juba 5 kuud Octavia II omanik, ja mulle see üldse ei sega.
Milline oli sinu eelmine auto?
|
|
|
|
Uugu
|
12.08.2011 19:59
Vasta
härra Tiit , kas see on tõsi,et suuremal kiirusel kipub sellel Octavial esivedrustus paremalt poolt meeletult vibreerima ja turbo lõpetab töötamise kui 150 km tunnis sõidad? mul tuttav nii vähemalt rääkis.tänud ette.
|
|
|
Tiit
|
13.08.2011 00:30
Vasta
Vahepeal infoks niipalju, et tegin ühe 140 km otsa ja küttekulu keskmine jäi 5,1 l/100 km peale. Start külmalt, algul mõned km kruusateed, teekonna vältel u 5 koha peal 50 ala ja samapalju 70 alasid, mõned ristmikud ja ringristmikud ning foori taga seismised. Kiirust eriti üle 90 ei lasknud. Konditsioneer oli välja lülitatud. Pole ju paha või mis?
|
|
Andrei
|
13.08.2011 01:56
Vasta
Tere,
mis keskuses sa ostsid ja palju aega sa ootasid Skodat? Mul on möödas juba 2 kuud
|
|
|
Reisisell
|
18.11.2011 00:43
Vasta
Skeptikud räägivad, et nii väike mootor kõlbab ainul üksinda linnas sõitmiseks. Minu kogemus 1.2TSI on Saksamaa kiirteedelt, kus 170km/h tuli kätte täiesti märkamatult. Autos 3 reisijat ja täis pagas, keskmiselt 130...140km/h liikudes tuli kütusekulu umbes 6.5 liitrit.
Octavia vedrustus tundub mulle tõesti pisut jäigem olema. Samas tagab see hea juhitavuse ja parema teelpüsivuse.
|
|
Tiit
|
17.06.2012 18:29
Vasta
15000 km hooldus tehtud. 139 € - mootoriõli ja õlifiltri vahetus + salongifiltrite vahetus. Vigu ei avastatud. Aega läks alla 2 tunni.
|
|
|
|
Lisa oma kommentaar |
|
|
|
|
|
|