Esileht
Näiteks - Vectra 1.8 1997

    
Tehnilised andmed

Autoomanike hinnangud

Hinded Vali teine auto 
  
Skoda Octavia Octavia (2009 - ) Octavia Combi 1.2 TSI (77kW 6M) 2011
Auto profiil
Vaata tehnilisi karakteristikuid
Lisa võrdlusse

Lisa hinnang

Premium

/et/pages/category/#premium

Sport

/et/pages/category/#sport

Praktilisus

/et/pages/category/#practical

7.6


Auto keskmine hinne
Hinnang meeldib Mõttetu hinnang

Sellel hinnangul on 
9 POOLTHÄÄLT 
TiitTiit
Avaldatud: 07.08.2011
             
km

Sellel hinnangul on 17 kommentaari.
Lisa oma kommentaar hinnangule!
Seda hinnangut vaadati 7103 kord(a)

Eelised

  • Soodne hind oma varustustaseme juures võrreldes sama klassi konkurentidega. Kütusesäästlik, ruumikas, vaikne.

Puudused

Hinnang

August 2011. Kuna olen sõidukit kasutanud vaid kaks nädalat ja kokku natuke üle 800 km, siis ei saa minu arvamust puhta kullana võtta. Seega soovitan eelkõige lugeda nende kasutajate arvamusi, kellel pikemaajalised kogemused.
Autoostu plaanides olid kõige olulisemateks minupoolseteks tingimusteks uue auto puhul hind, kvaliteet, kütusesäästlikkus, väiksed ülevalpidamiskulud. Lisaks veel praktilisus, mistõttu sai valitud universaalkerega sõiduk. Usun, et need tingimused said antud valiku puhul ka täidetud.

03.10.2011. Nüüdseks on läbisõit juba u. 3600 km. Vigasid või praaki ei ole veel avastanud — kõik toimib. viimase 1000 km keskmiseks küttekuluks on infoekraani järgi 6,1 l/100 km.

18.06.2012. Läbisõit 15000km. Esimene hooldus tehtud. Küttekulu üldine keskmine jääb olenevalt sõidustiilist 5,7 ja 6,2 vahele enamasti. Üle 50km maanteesõitudel langeb tavaliselt alla 5,5 l/100km. Hoolduses vigu ei tuvastatud, kuid nimetasin seal ise ühe võimaliku probleemi, mispeale leppisime kokku turbo seibi garantii korras vahetamise aja. Pidi olema 1,2 TSI mootorite tüüpviga. Vahetamise vajadusest andis minu auto märku sellega, et peale mootori käivitamist kostus korraks (u 1 sek jooksul) iseäralikku kärisemist mootoriruumist (auto salongist on seda kuulda). 139.- EUR läks hooldus maksma. Lisasin veel tulekustuti kontrolli ja liitri jagu mootoriõli igaks juhuks ning kokku tegi 157.- EUR.

Järeldus

Oma kogemuse põhjal julgen soovitada.
Hinnangu fotod
Parameeter Hinnangu autori hinne[1] Keskmine hinne põlvkondade kaupa[2] Kõikide autode keskmine hinne[3]
Salong: 7.4 7.5 6.8
1
2
3
Silmapaistvus: 7.4 5.4 5.1
1
2
3
Ülalpidamiskulud: 7.4 7.0 6.3
1
2
3
Töökindlus ja vastupidavus: 7.4 6.3 6.7
1
2
3
Ilmastikukindlus: 7.4 7.8 7.5
1
2
3
Maastikuomadused: 7.3 5.2 4.8
1
2
3
Dünaamika (ja elastsus): 7.4 6.5 6.0
1
2
3
Juhitavus: 7.4 6.9 6.2
1
2
3
Pagasiruum: 8.9 9.7 7.1
1
2
3
Kliimaseade: 7.3 6.2 6.4
1
2
3
Müratase: 8.7 7.3 6.1
1
2
3
Vandaali- ja vargusekindlus: 7.4 7.0 7.0
1
2
3
 
Kommentaarid
Marat 08.08.2011 10:57 Vasta
Tere, kas oskate midagi öelda 1.2 mootori kohta, väga huvitav mootor.
 
Tiit 08.08.2011 12:43 Vasta
Tere! Kuna läbisõit on veel väga väike (800 km), siis ei ole soovitatav pöördeid üle 3000 ajada. Seega mingeid ekstreemsemaid kiirendusi ma ei ole teinud. Praeguse 2.nädalase kasutusaja järel olen ostuga rahul. Eks turbomootor on ikka väledam kui vabalthingav ja seda on tunda ka. Olen sõitnud nii üksi kui ka täis autoga ja pole aru saanud, et 1,2 lahjaks jääks. 800 km keskmine küttekulu on hetkel 7,1, aga see peaks vähemalt liitri jagu langema kui sissesõidu periood läbi. Lisaks olen ju konditsioneeri ka kasutanud enamuse ajast. Võibolla tahtsite midagi täpsemalt küsida? Infot võite leida ka Škoda klubi foorumist.
Marat 08.08.2011 13:22 Vasta
Kas on olemas vibratsioon tühikäigul? Ma kuulsin et on.
 
Tiit 08.08.2011 13:32 Vasta
Ei, mina küll pole tundnud mingit vibratsiooni tühikäigul. See 1,2 TSI on ju ikkagi 4-silindriline. Lisaks on mootor ise veel nii vaikne, et vaevu on kuulda auto töötamist.
Leena 08.08.2011 14:00 Vasta
Tere! Mul on plaanis osta sama mudeli ja margi auto, kuid kahetsen valikus. Üks tuttav, kellel on sama auto, räägib autol on jäik vedrustus ja täitsa uus mootori tüüp. Kas Te saate midagi soovitada? Kas tasub osta 1.2 mootoriga? Kas Teil veel pilte on?
 
Tiit 09.08.2011 20:53 Vasta
On küll veel pilte. Ma võin ainult neist asjadest kirjutada, mida tean või ise selle vähese ajaga kogenud olen. Mootori valisin ma nimelt 1,2 TSI, sest soovisin võimalikult säästlikku bensiinimootorit. Kui rahas ei ole küsimus, siis soovitaksin automaat käigukasti. Minu enda meelest vedrustus küll väga jäik pole. Loomulikult kui oli lisavarustusena sõidukile tellitud raskete teeolude pakett, siis on ka vedrustus jäigem. Ma ise natukene kahetsen, et seda paketti ei tellinud, siis oleks üks mure vähem olnud - hetkel otsin soodsat karterikaitset.
Dimka 09.08.2011 20:32 Vasta
Esimesed paar nädalad ta võib olla takistab, aga hiljem mitte. Ise olen juba 5 kuud Octavia II omanik, ja mulle see üldse ei sega. Milline oli sinu eelmine auto?
 
Tiit 09.08.2011 20:43 Vasta
Eks ta nii kipub olema jah, et tahab harjumist saada. Eelmine auto oli Audi 80 Avant `95 (B4).
sinine habe 09.08.2011 23:42 Vasta
cool...must värv sobib Octaviale. Hea valik!
 
Tiit 10.08.2011 00:09 Vasta
Tänan!
Uugu 12.08.2011 19:59 Vasta
härra Tiit , kas see on tõsi,et suuremal kiirusel kipub sellel Octavial esivedrustus paremalt poolt meeletult vibreerima ja turbo lõpetab töötamise kui 150 km tunnis sõidad? mul tuttav nii vähemalt rääkis.tänud ette.
 
Tiit 12.08.2011 23:47 Vasta
Te teete vist nalja. Ma ju kirjutasin eelnevalt, et auto on uus ja ei ole plaanis kohe mootorit suurte koormuste all katsetada. Selle võiks kokku võtta sõnadega, et kõik mis teen, teen endale. Aga kui te nüüd nalja ei teinud, siis soovitan tuttava käest auto laenata ja lähima kiirtee peal see asi selgeks teha. Oleks endalgi huvitav lugeda, kuidas masin käitub. PS. Eestis teatavasti kiirteid ei ole. Nii et see kiiruskatse võib üsna kulukaks osutuda. Seega ei soovita.
Tiit 13.08.2011 00:30 Vasta
Vahepeal infoks niipalju, et tegin ühe 140 km otsa ja küttekulu keskmine jäi 5,1 l/100 km peale. Start külmalt, algul mõned km kruusateed, teekonna vältel u 5 koha peal 50 ala ja samapalju 70 alasid, mõned ristmikud ja ringristmikud ning foori taga seismised. Kiirust eriti üle 90 ei lasknud. Konditsioneer oli välja lülitatud. Pole ju paha või mis?
Andrei 13.08.2011 01:56 Vasta
Tere, mis keskuses sa ostsid ja palju aega sa ootasid Skodat? Mul on möödas juba 2 kuud
 
Tiit 13.08.2011 12:35 Vasta
Tere, Viru Rahvaautost ostsin. Aega kulus lepingute allkirjastamisest kuni auto kättesaamiseni u. 20 päeva. Oleks ka kiiremini saanud (8 päevaga), kuid tellisin lisavarustust, mis vajas esinduses paigaldamist ja teeninduse järjekorrad olid sel ajal pikad. PS. Ma valisin auto soodusmudelite hulgast ja tänu sellele läks nii kiiresti. Kui oleksin ise nö kataloogi järgi kokku pannud ja tellinud, siis oleks tunduvalt kauem aega läinud. Näiteks 1,6 diisli tarneajaks ütlesid nad novembrikuu olevat.
Reisisell 18.11.2011 00:43 Vasta
Skeptikud räägivad, et nii väike mootor kõlbab ainul üksinda linnas sõitmiseks. Minu kogemus 1.2TSI on Saksamaa kiirteedelt, kus 170km/h tuli kätte täiesti märkamatult. Autos 3 reisijat ja täis pagas, keskmiselt 130...140km/h liikudes tuli kütusekulu umbes 6.5 liitrit. Octavia vedrustus tundub mulle tõesti pisut jäigem olema. Samas tagab see hea juhitavuse ja parema teelpüsivuse.
Tiit 17.06.2012 18:29 Vasta
15000 km hooldus tehtud. 139 € - mootoriõli ja õlifiltri vahetus + salongifiltrite vahetus. Vigu ei avastatud. Aega läks alla 2 tunni.
Lisa oma kommentaar

Logi sisse
*Teie nimi

*Kommentaar

0
külastajat hetkel.

Kuulume smartAD reklaamvõrgustikku

2008 - 2024 © AutoPass.ee       info@autopass.ee