- Vastupidav. Väga hea juhitavus, ka talvel. Uskumatult vastupidavad pidurid, 61000km sõitnud ja endiselt ei ole vaja klotse vahetada, ketastest rääkimata.
|
|
- Puudub kiirusehoidja lisamise võimalus. Käigukast võiks olla 7 käiguline või käikude vahed võiksid olla pikemad, eriti 5. ja 6. käigu vahe.
|
Väga juhitav, vastupidav, turvaline ja võimetekohane auto. Sobib nii sportlikule- kui ka pereinimesele. Pagasis on piisavalt ruumi lapsevankrile ja matkavarustusele.
Kütusekulu osas oleneb väga palju juhist: kui harrastada «diiselauto sõidustiili» (pöörete vahemik 900 — 2000 p/m — abiks 320NM väänet ja seda juba madalatel pööretel), siis keskmine kütusekulu kõigub 7L/100km kandis, kui aga jalg on raske ja adrenaliin voolab siis võib väga kergelt ka 15L/100km saavutada, või rohkemgi.
Sobib ka Põhjamaa kargesse talve, käivitud tõrgeteta -38C pakasega ning kliirens lubab sõita lükatud külateedel (siinkohal abiks kõrge profiiliga rehvid ja väiksema diagonaaliga veljed, kuna tegemist on siiski sportliku vedrustusega). |
Kui otsid hea hinnaga, turvalist, vastupidavat, sportlikku, mõnevõrra unikaalset, ruumikat, võimast ent mitte väga rüüpavat sõidukit, siis antud auto on väga hea valik. Siinkohal on näidanud Fordi ja Volvo koostöö super tulemust. |
|
Parameeter |
Hinnangu autori hinne[1] |
Keskmine hinne põlvkondade kaupa[2] |
Kõikide autode keskmine hinne[3] |
|
|
Salong: |
9.0 |
7.7 |
6.8 |
Kitsavõitu |
Küll me mahume |
Avar |
Sirutame jalad välja! |
Salong |
|
|
|
|
|
Silmapaistvus: |
8.9 |
6.4 |
5.1 |
Rahulik välimus, ei torka silma |
Ilus auto |
Jalakäiad piidlevad |
Tähelepanust pole pääsu |
Silmapaistvus |
|
|
|
|
|
Ülalpidamiskulud: |
6.9 |
7.1 |
6.3 |
Kergem on tappa kui toita |
Kallis teenindus, varuosad ja kindlustus |
Mõõdukad kulud |
Odavam on ainult jalgratas |
Ülalpidamiskulud |
|
|
|
|
|
Töökindlus ja vastupidavus: |
7.4 |
7.5 |
6.7 |
Laguneb kiiresti |
Enam-vähem püsib koos |
Üllatavalt vastupidav |
Nagu kalju! |
Töökindlus ja vastupidavus |
|
|
|
|
|
Ilmastikukindlus: |
9.9 |
8.8 |
7.5 |
Kardab külma ja niiskust |
Ei kannata käredat pakast |
Erilisi probleeme pole olnud |
Läheb käima kasvõi põhjapoolusel! |
Ilmastikukindlus |
|
|
|
|
|
Maastikuomadused: |
2.5 |
5.4 |
4.8 |
Milleks, kui teed on olemas |
Lumehanged ja äärekivid ei ole takistuseks |
Ise kinni ei jää ja teised tõmban välja |
Milleks teed, sobib ka raba |
Maastikuomadused |
|
|
|
|
|
Dünaamika (ja elastsus): |
9.9 |
6.9 |
6.0 |
Tasa sõuad, kaugele jõuad |
Möödasõit pole probleem |
Lähen mööda sama käiguga |
Nagu rakett |
Dünaamika (ja elastsus) |
|
|
|
|
|
Juhitavus: |
9.9 |
8.5 |
6.2 |
Suurel kiirusel muutub ohtlikuks |
Kuhu näitad, sinna ka läheb |
Püsib teel nagu liimitud nagu rööbastel |
Sobib kasvõi võidusõidurajale |
Juhitavus |
|
|
|
|
|
Pagasiruum: |
8.9 |
7.7 |
7.1 |
Miinimaalselt pagasit |
Sobib poodides käimiseks |
Kogu mu varandus on kaasas |
Kogu perega julgelt puhkusele |
Pagasiruum |
|
|
|
|
|
Kliimaseade: |
7.9 |
7.5 |
6.4 |
Suvel palav, talvel külm |
Kütab hästi |
Mugav iga ilmaga |
Sobiv temperatuur igale reisijale |
Kliimaseade |
|
|
|
|
|
Müratase: |
6.9 |
5.5 |
6.1 |
Mürarikas |
Kuuled rohkem kui vaja |
Kuuled seda, mida vaja |
Vaikus |
Müratase |
|
|
|
|
|
Vandaali- ja vargusekindlus: |
8.9 |
8.6 |
7.0 |
Pätid lendavad kui kärbsed peale |
Järelvalveta jätta ei saa |
Varastele huvi ei paku |
Kas selline probleem on üldse olemas? |
Vandaali- ja vargusekindlus |
|
|
|
|
|
|
|
|