- Võimekas mootor, vaikne salong, tagaistmel eeskujulik jalaruum, mugavad istmed, hea suunakindlus ja roolitunnetus, esindusele on mitu kvaliteetset alternatiivi, mootorivõimsuse kasvatamine on lihtne,
|
|
- Õlitusprobleemid mootoril, mootoriketi liigkiire kulumine, raske auto ja Tallinna tänavate seisukord tingib paratamatult tihedamad veermikuhooldused, automaatkasti tööd annaks oluliselt parendada, suur pöörderaadius.
|
Puuduste alla ei tahtnud päris kirjutada, aga möned pisiasjad, mis mind veel häirivad: raksuv suunatulehoob, ees ainult üks topsihoidja, kojameeste ebapiisav kiirus ka köige kiiremas asendis, möningane turboviivitus isegi LPT puhul.
Antud mootorivöimsus (136kw) läheneb ülemisele piirile, mille puhul on esiveolise autoga veel mugav kiirelt söita. Aero mudeli puhul on nn torquesteering juba meeletu… seda enam, et lukustatavat differentsiaali ei ole.
Lisaks veel möned infokillud:
1.) alarm/kesklukk on laialdaselt seadistatav;
2.) pagasiruumi luuk avaneb ainult puldist vöi juhiuksel olevast nupust;
3.) ölivahetuste intervall on 10’000 km, mitte 20’000km vöi 30’000km nagu ölitootjad väidavad;
3.1) kasutama peaks körgekvaliteetset täissünteetilist mootoriöli (N: Castrol Magnatech/Edge) viskoossusega SAE 0w-30/0w-40 vöi API SL vöi ACEA A3;
4.) Tüüpvigadena SID displei pikslite kustumine, drosselklapi rike, karterituulutuse ummistumine, öhufiltrikorpuse pukside läbikulumine, |
Hea entry-level premium klassi auto. Odavam osta ja pidada kui Saksa suure kolmiku esindajaid, samuti järelturg on reeglina kvaliteetsem. Ostes kasutatult, peaks kindlasti spetsialisti juures laskma üle kontrollida.
Sõidu-, mitte silmarööm.
|
|
Parameeter |
Hinnangu autori hinne[1] |
Keskmine hinne põlvkondade kaupa[2] |
Kõikide autode keskmine hinne[3] |
|
|
Salong: |
7.9 |
7.1 |
6.8 |
Kitsavõitu |
Küll me mahume |
Avar |
Sirutame jalad välja! |
Salong |
|
|
|
|
|
Silmapaistvus: |
2.0 |
5.1 |
5.1 |
Rahulik välimus, ei torka silma |
Ilus auto |
Jalakäiad piidlevad |
Tähelepanust pole pääsu |
Silmapaistvus |
|
|
|
|
|
Ülalpidamiskulud: |
6.0 |
4.9 |
6.3 |
Kergem on tappa kui toita |
Kallis teenindus, varuosad ja kindlustus |
Mõõdukad kulud |
Odavam on ainult jalgratas |
Ülalpidamiskulud |
|
|
|
|
|
Töökindlus ja vastupidavus: |
5.0 |
6.0 |
6.7 |
Laguneb kiiresti |
Enam-vähem püsib koos |
Üllatavalt vastupidav |
Nagu kalju! |
Töökindlus ja vastupidavus |
|
|
|
|
|
Ilmastikukindlus: |
9.0 |
7.9 |
7.5 |
Kardab külma ja niiskust |
Ei kannata käredat pakast |
Erilisi probleeme pole olnud |
Läheb käima kasvõi põhjapoolusel! |
Ilmastikukindlus |
|
|
|
|
|
Maastikuomadused: |
5.0 |
5.6 |
4.8 |
Milleks, kui teed on olemas |
Lumehanged ja äärekivid ei ole takistuseks |
Ise kinni ei jää ja teised tõmban välja |
Milleks teed, sobib ka raba |
Maastikuomadused |
|
|
|
|
|
Dünaamika (ja elastsus): |
7.0 |
8.5 |
6.0 |
Tasa sõuad, kaugele jõuad |
Möödasõit pole probleem |
Lähen mööda sama käiguga |
Nagu rakett |
Dünaamika (ja elastsus) |
|
|
|
|
|
Juhitavus: |
6.0 |
6.8 |
6.2 |
Suurel kiirusel muutub ohtlikuks |
Kuhu näitad, sinna ka läheb |
Püsib teel nagu liimitud nagu rööbastel |
Sobib kasvõi võidusõidurajale |
Juhitavus |
|
|
|
|
|
Pagasiruum: |
7.4 |
6.1 |
7.1 |
Miinimaalselt pagasit |
Sobib poodides käimiseks |
Kogu mu varandus on kaasas |
Kogu perega julgelt puhkusele |
Pagasiruum |
|
|
|
|
|
Kliimaseade: |
7.4 |
8.1 |
6.4 |
Suvel palav, talvel külm |
Kütab hästi |
Mugav iga ilmaga |
Sobiv temperatuur igale reisijale |
Kliimaseade |
|
|
|
|
|
Müratase: |
6.6 |
6.6 |
6.1 |
Mürarikas |
Kuuled rohkem kui vaja |
Kuuled seda, mida vaja |
Vaikus |
Müratase |
|
|
|
|
|
Vandaali- ja vargusekindlus: |
8.4 |
6.8 |
7.0 |
Pätid lendavad kui kärbsed peale |
Järelvalveta jätta ei saa |
Varastele huvi ei paku |
Kas selline probleem on üldse olemas? |
Vandaali- ja vargusekindlus |
|
|
|
|
|
|
Kommentaarid |
|
Andres
|
04.05.2018 09:44
Vasta
Suunatulehoob liikus minu autol normaalselt. Mõnikord (keset kurvi jne) oli veidi kange või imelik. On ka võimalus hooba mitte "ära lukustada" vaid hoida paar sekundit ja lahti lasta (möödasõidud näiteks).
Kojameeste kiirusest minul puudu ei tulnud! Kõige kiirem oli nii kiire, et kojamehed juba häirisid vaatevälja.
Hoolimata torque steer-ist on minu eelistus 184kW aero. Pidasin seda 10 aastat.
|
|
|
|
Lisa oma kommentaar |
|
|
|
|
|
|